סגר יום עצמאות, ישראל, 2020.

בזמן הסגר שכל התושבים היו סגורים בבתים, אנחנו נסענו בשכונות העיר ראשל"צ ושימחנו אנשים עם מכונית קצב "בום קאר" המיוחדת שבנינו!
גם גרמנו לכולם לצאת לתופף במרפסות על סירים ומחבתות. חוויה חדשה ומדהימה לכולם!

 

כשיצרנו את מכונית הקצב

בנינו את המכונית במיוחד לפסטיבלים, תהלוכות ואירועים, אבל כשהקורונה הגיעה לארץ, מיד כל ההופעות שלנו בוטלו כמו רבים. הרגשנו שחייבים למצוא דרך לחזור לשמח ולחבר בין אנשים, במיוחד בתקופה הזויה כזאת. ולקראת יום העצמאות, יצרנו את תיפוף המרפסות הראשון בארץ, רעיון חדש ויצירתי עם מכונית תיפוף והרבה אנרגיות, הכי מתאים למדינה בסגר.

מכונית הקצב - בום קאר ביום העצמאות בסגר 3

מכונית הקצב – בום קאר ביום העצמאות הפעלת התושבים בחווית תיפוף מפרסות בסגר

הגענו לשכונה. מתחילים!

את המכונית עיצבנו בדגלי ישראל, עטינו מסיכות ונסענו 4 מתופפים על המכונית החדשה ברחבי שכונות ראשון לציון, מפדלים ברגליים ומתופפים תוך כדי נהיגה, והכל במטרה לשמח את התושבים ולחבר בין כולם בקצב סוחף.
המכונית שעמוסה בתופים, כלי  הקשה ודגלים, מיד הזמינה את כולם לצאת ואכן אנשים רבים בכל הגילאים, ילדים, הורים, סבתות וסבים יצאו למרפסות ולחלונות, שמחו והשתתפו בקרנבל, שהשכיח הכל לטובת כמה רגעים של אושר.

כשהמוני אנשים מכל כיוון, הקצב נעצר, ובמגאפון הזמנו את כולם להשתתף. ביקשנו להוציא מהמטבח סירים, מחבתות וכף. אנשים הוציאו כמעט כל דבר שיכול להרעיש, והיו כאלו שגם הוציאו דרבוקה וכלי נגינה שהיה בבית. חגיגה אמיתית בשכונה עם כל השכנים! בכל השכונה!

תושבים מצלמים את המכונית החדשה, רוקדים ונהנים בעיר ראשון לציון.

תושבים מצלמים את המכונית החדשה, רוקדים ונהנים בעיר ראשון לציון.

חווית תיפוף מרפסות

מתוך השמחה וההמולה, הפעלנו את כולם למקצב אחד עוצמתי, שחיבר בין כל האנשים, מכל הגילאים. זה היה רגע קסום שכולם מנגנים ושרים ביחד, כל אחד מביתו. רחוקים פיזית אבל קרובים בלב…
לאחר חצי שעה של קרנבל ואושר, נסענו עם מכונית הקצב אל השכונה הבאה… ולחגיגות נוספות בעיר.

המכונית שיצרנו לתהלוכות ואירועים, מתאימה גם לסגר, שכולם בבית. כך הצלחנו לעשות את מה שאנחנו הכי אוהבים – לשמח ולחבר בין המוני אנשים למרות ההגבלות.

נתפלל שתמיד נהיה בחיבור נכון. מאוחדים ועוצמתיים, מלאי שמחה ואושר.

מכונית הקצב - בום קאר

להקת בומכה במכונית הקצב החדשה – BOOM-CAR

יש לכם רעיון לשילוב המכונית?
רוצים שנגיע גם אליכם?
התקשרו אלי, יעקב.  054-9495199