גיבוש עובדים ובניית צוותים

מחקרים מוכיחים כי סדנאות גיבוש עובדים מגבירות את האושר וכן את האפקטיביות בקרב העובדים. אין ספק כי לפסיכולוגיה חיובית יש משקל כבד בהגברת האושר, שכתוצאה ממנו, העובדים מגיעים לעבודה עם המון אנרגיות חיוביות, מצליחים לספק תפוקה גבוהה בזמן קצר, בשונה מהתנהלות של עובדים שלא זוכים לשבירת השגרה מדי פעם ושחוקים בעבודה.

האומנם, לא ניתן לספק לעובדים מחוות יוקרתיות ואינדיבידואליות בכל עת, לכן הפתרון הזול, הנוח והיעיל ביותר הוא סדנאות גיבוש עובדים שמציעות פעילות קבוצתית שמטרתה ליצור רווחה נפשית, אושר ומצב רוח מרומם.

פתרון יעיל, זול ונוח לגיבוש עובדים

בשונה מכל אטרקציה אחרת שנהוג לשדך לסדנאות גיבוש עובדים, יש את סדנאות התיפוף שמאוד מגבשות ומחברות בין האנשים במעגל ומכניסות קצב תוסס ואנרגיות לקבוצה. במעגלי מתופפים מציעים סדנאות קצב מגוונות בהם כל המשתתפים חווים את החוויה בו זמנית, ביחד, עם קשר עין, תקשורת בינאישית, עבודת צוות וגיבוש טוטאלי של מעגל קוסמי שילווה אותם לאורך כל החיים.

למה מעגל מתופפים לגיבוש?

כי כל אחד מכם זקוק לרענון, לכיוון חדש של המיתרים, לקצב מעורר ושמח, בייחוד כשמדובר בסדנת גיבוש עובדים שזקוקים לשינוי מעת לעת, לשבירת שגרה ומילוי המצברים מחדש.
סדנת תיפוף מתאימה לכל אחד בכל גיל ולא מצריך מכם ידע קודם, זמן ליהנות ולהיות אתם עצמכם, להרפות ולהעניק לגוף שחרור ללא הבדלי מעמדות, ללא היררכיה!
ניתן לקיים את מעגל המתופפים בכל מקום אם זה בטבע ביער, בחוף הים או אצלכם במקום העבודה.

יתרונות סדנת גיבוש בקצב

  • פעילות מהנה, שוברת שיגרה ומרעננת
  • מצריך עבודת צוות ושיתוף פעולה
  • מחזק תקשורת בין אישית
  • מחברת מאוד בין המשתתפים
  • חוויה מוזיקלית משותפת ומעצימה
  • ללא הגבלת כמות משתתפים

למי זה מתאים?

לארגונים קטנים וגדולים ולכל מי שמתכנן יום גיבוש עובדים, מסיבות השקה, סדנאות גיבוש, יום כיף, כנסים, ארוחות עסקיות, סדנאות ייעוץ ארגוני, בניית צוותים ועוד.

מפעילים עם ניסיון רב
מעגל מתופפים לילדים ולמבוגרים

אנחנו בלהקת בומכה פועלים מאז 2006 וגאים לאמור כי אלפי עובדים נהנו מהחוויה של מעגל מתופפים וסדנאות קצב והתפלאו שלא עשו זאת קודם. זו היא ללא ספק אופציה יצירתית, שלא מצריכה מכם הרבה, רק להצטרף למעגל ולהנות ביחד ממוזיקה מחברת, משחררת ומעצימה.

בואו והצטרפו לחוויה המגבשת, המעצימה והבלתי נשכחת של לנגן יחד במעגל מתופפים!